Hoe moeten mijn ex-partner en ik de gegevens van onze lening wijzigen?

Hebt u samen met uw partner een lening en gaan jullie uit elkaar? Geef dit altijd aan ons door. Dit kan op de volgende manieren:

  • via een e-mail naar info@interbank.nl
  • via de telefoon, op 0900 – 8688 (lokaal tarief). Onze medewerkers zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur.
  • via een brief naar:
    Interbank N.V.
    Afdeling Klantbeheer
    Postbus 855
    1000 AW Amsterdam

Hoe kunnen mijn ex-partner en ik onze lening aanpassen?

Er zijn 3 manieren waarop de lening kan worden voortgezet:

Jullie laten de lening doorlopen totdat deze is afgelost.

In dit geval wijzigt er niets.

Eén van jullie neemt de lening helemaal over.

Degene die dit doet, vraagt een nieuwe lening aan. U kunt hiervoor contact opnemen met uw eigen financieel adviseur. U vindt deze op uw maandoverzicht of vraag het aan onze klantenservice via 0900-8688.

Jullie nemen beiden apart een deel van de lening over.

Jullie vragen in dit geval allebei een nieuwe lening aan. U kunt hiervoor contact opnemen met uw eigen financieel adviseur. U vindt deze op uw maandoverzicht of vraag het aan onze klantenservice via 0900-8688.

In het tweede en derde geval beëindigen jullie de oude lening door deze af te lossen via een nieuwe lening (manier 2) of twee nieuwe leningen (manier 3).

U kunt hiervoor contact opnemen met uw eigen financieel adviseur. U vindt deze op uw maandoverzicht of vraag het aan onze klantenservice via 0900-8688.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies.