Wanneer staat het geld op mijn rekening?

Wanneer het geld op uw rekening staat, hangt af van de manier waarop u het geld opneemt. Neemt u het vóór 10.30 uur op via Mijn Interbank? Dan staat het bedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag op uw rekening. Belt u vóór 10.30 uur met de Overboekingslijn of met de Consumentenservice? Dan staat het in alle gevallen dezelfde dag op uw rekening. Neemt u het geld na 10.30 uur op, of in het weekend, dan staat het bedrag de eerstkomende werkdag op uw rekening.
Neemt u geld op via uw financieel adviseur? Dan hangt het er vanaf wanneer hij het verzoek naar ons doorstuurt.
Vraagt u ons per e-mail om geld op te nemen? Dan moeten wij uw verzoek eerst goedkeuren. Daarna maken wij het geld binnen één werkdag over.
Wij gaan er hierbij van uit dat uw eigen bank niet voor vertraging zorgt.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies.