Mijn doorlopend krediet is geblokkeerd. Hoe zorg ik ervoor dat ik weer geld kan opnemen?

Als u weer geld wilt opnemen, stuur ons dan een brief of een e-mail naar vkm@interbank.nl en doe daar als bijlage de volgende documenten bij:  

  • een kopie van uw laatste loonstrook. Hebt u het doorlopend krediet samen met iemand anders? Stuur dan ook de laatste loonstrook van de ander mee.
  • een kopie van een bankafschrift van de afgelopen maand. Dit afschrift moet aan de volgende eisen voldoen:
  • het moet  de volledige periode van één maand laten zien.
  • er mag niets op het afschrift worden doorgestreept of afgeplakt.
  • we moeten kunnen zien dat uw inkomen is gestort én dat de woonlasten zijn afgeschreven.
  • als u het verzoek per e-mail stuurt, dan moet het gescand zijn of in pdf-formaat zijn opgeslagen.

Met deze documenten beoordelen wij of u weer geld mag opnemen. We laten u weten wat onze beslissing is.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies.