Geld opnemen

Waar gaat uw vraag over?

Ik heb een doorlopend krediet. Hoe kan ik geld uit mijn krediet opnemen?

Geld opnemen uit uw krediet kan tot 1 mei 2020. Om er zeker van te zijn dat we uw opnameverzoeken nog op tijd kunnen verwerken, ontvangen we ze graag vóór 15 april 2020 op één van de volgende manieren:

  • Via Mijn Interbank.
  • Neem contact op met uw financieel adviseur. Hij kan een opname voor u doen.

Als u geld opneemt uit uw doorlopend krediet, moet u minimaal € 100 opnemen.
Bij opnameverzoeken voor bedragen boven € 2.500 (in één of meer opnames) doet uw financieel adviseur een controle. In afwachting van de uitkomst van de controle wordt uw krediet tijdelijk geblokkeerd voor verdere opnames.

Waar kan ik zien hoeveel geld ik kan opnemen?
Op het rekeningoverzicht ziet u wat u maximaal aan geld mag opnemen en hoeveel u nu hebt opgenomen. U vindt uw rekeningoverzicht op Mijn Interbank.
Wanneer staat het geld op mijn rekening?
Wanneer het geld op uw rekening staat, hangt af van de manier waarop u het geld opneemt. Neemt u het vóór 10.30 uur op via Mijn Interbank? Dan staat het bedrag in de meeste gevallen nog dezelfde dag op uw rekening. Neemt u het geld na 10.30 uur op, of in het weekend, dan staat het bedrag de eerstkomende werkdag op uw rekening.
Neemt u geld op via uw financieel adviseur? Dan hangt het er vanaf wanneer hij het verzoek naar ons doorstuurt.
Vraagt u ons per e-mail om geld op te nemen? Dan moeten wij uw verzoek eerst goedkeuren. Daarna maken wij het geld binnen één werkdag over.
Wij gaan er hierbij van uit dat uw eigen bank niet voor vertraging zorgt.
Mijn doorlopend krediet is geblokkeerd. Hoe zorg ik ervoor dat ik weer geld kan opnemen?

Als u weer geld wilt opnemen, neem dan contact op met uw financieel adviseur.