Ik heb een Time Out Kaart ontvangen. Wat kan ik hiermee?

De ene maand is de andere niet. Soms zou het prettig zijn als u uw termijnbetaling een maand kunt opschuiven. Interbank biedt daarvoor een bijzondere service: de Time Out Kaart. Handig in dure tijden, zoals rond de feestdagen of in de vakantie.

Hebt u een doorlopend krediet met een maandtermijn van 1,5% of 2% van de limiet en betaalt u altijd op tijd? Dan ontvangt u tweemaal per jaar een Time Out Kaart. Let op: uiteraard moet u deze maand wél rente betalen over het uitstaande saldo. Daardoor wordt de duur van uw kredietovereenkomst langer. Elke Time Out Kaart is een halfjaar geldig.

Voor de Time Out Kaart geldt het volgende:

  • De Time Out Kaart moet voor de 10e dag van de aangegeven maand bij Interbank binnen zijn.
  • U kunt de Time Out Kaart niet gebruiken bij betalingsachterstanden, loonbeslag of blokkades.
  • Uw opneembaar saldo bedraagt minimaal € 30.
  • De Time Out Kaart is persoonlijk en alleen geldig voor het vermelde contractnummer.
  • U zorgt er zelf voor dat eventuele periodieke betaalopdrachten bij uw bank eenmalig worden stopgezet.
  • De duur van uw doorlopend krediet neem uiteraard toe door het gebruik van deze Time Out Kaart. U lost immers in die maand niets af.
  • Bovendien wordt uw uitstaande saldo verhoogd met de verschuldigde rente.
  • Uw contract is minimaal 6 maanden geleden ingegaan.
  • U kunt niet meerdere maanden achter elkaar een Time Out nemen.

    Ook kunt u het verzoek mailen naar info@interbank.nl of aanvragen via de Consumentenservice via telefoonnummer 0900-8688 (lokaal tarief). Of doe het zelf via Mijn Interbank op internet.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door bezoek aan deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van cookies.